16 Şubat 2013 Cumartesi

iki kitap hakkında - "Ben O'yum" ve "Dokuz Kutsal Bahçe"

Ben O'yum - Sri Nisargadatta Maharaji

kitapyurdu'nun "parapsikoloji-gizem" kategorisinde gezerken dikkatimi çeken bir kitap oldu. akaşa yayınlarından çıktı ise, muhtemelen içi dolu bir kitaptır diye düşünüyorum "Ben O'yum".alıp almamakta tereddüt ettim, bugün d&r'a gidip bulabilirsem biraz göz gezdirmeyi düşünüyorum. daha önce okumuş olan birileri 2 satırcık yorum bırakabilirlerse yardımı dokunurdu.

şöyle demiş Sri Nisargadatta Maharaj :

"Uygulanacak birşey yok.Kendini tanımak istiyorsan, kendin ol. Kendin olmak istiyorsan kendini şu ya da bu olarak hayal etmeyi bırak.Sadece ol. Kendi gerçek doğan ortaya çıksın. Aramayla aklını bulandırma."
Sri Nisargadatta Maharaj

 
ikinci kitap ise:  Dokuz Kutsal Bahçe - Funda Pekkutsal Ceyhan
bugünkü Hürriyet gazetesinde Güzin Abla köşesinde yazarı bir yazısı  ile yer almış, böyle haberdar oldum.  buna da bir göz atacağım...
arka kapak: 
"Kılıfın aşikar olandır. Saklı olan aşikarın içindedir.
Sen de, tıpkı benim gibi, bu beden kılıfı içinde gizli bahçende saklanmaktasın.
Biliyorum ki saklandığın bu bahçenin nerede ve nasıl olduğunu keşfedeceksin.
Yaşam mucizesini deneyimleyenin “Saklı Sen” olduğunu ve gözlerin sahibinin gizli bahçeden baktığını unutma.
Yaz bana..
                                                 Seni merak ediyorum.
                                                 Haberlerini bekliyorum.
                                                 Yeniden görüşeceğiz. Hem de en kısa zamanda..."com
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...