2 Aralık 2012 Pazar

aralık ayı alışverişi



banane ya canım sıkılmasaymış o zaman!
dün akşamdan canım çok sıkkındı, güne de güzel başlayamadım bugün :( hal böyle olunca ben de kendimi dışarı çıkmaya zorladım. carrefourSA ya gittim. saat 11:30 civarı oradaydım. daha 1-2 dükkan gezmiştim ki, çoluğunu çocuğunu alan tüm ailelerin doluşması ile ortam bir anda zıvanadan çıkınca kendimi d&r'a zor attım. oradan da dosdoğru inkılap kitapevine.
aslında böyle aldıklarını vs. sergilemeyi seven biri değilim, amacım belki ilgi alanına giren birileri olursa diye satışa çıkmış birkaç şeyden haber vermek... zaten hiçbiri de öyle pahalı şeyler değil.

önce d&r'a girdim, orada yiğit özgür'ün takviminden vardı ama ben fıratçı olduğum için yiğit özgür'ün takvimini almadım :) ama şunlara dayanamadım:
  • sırt ve bel bölgemdeki ağrıdan kurtulmakta kullanmayı planladığım bir yoga cd'si aldım (Sırt ve boyun ağrısı içim yoga terapisi, Şebnem Akbulut, 12küsürTL);
  • Metis'in güzel bir defterini aldım (220sayfa, 10.5x15cm, metis cep defteri, içinde karga ve tilki ilüstrasyonu var, 5TL)
  • herşey seninle başlar (kitap, 7TL)
  • uykusuz kartpostal masa üstü takvimi (her haftaya bir kartpostal düşüyor!). yanında gerçekten iyi kalite 6 adet fırat bardak altlığı ve 2 adet poster hediyesi ile! (12,50TL idi galiba)
sonra çoluk çocuğu püskürterek inkilap kitap evine doğru kararlı bir şekilde ilerledim. içeri girdim ki bir de ne göreyim!
  • fırat takvimi! (geçen sene tüyap'tan almıştım, bu sene kısmet burayaymış, 7TL)
  • üzerinde eyfel kuleli pembe not defteri (pek sevgili arkadaşım Aslı'ya yılbaşı hediyesi olacak en soldaki kardanadamlı kart ile bilrikte, defter:7,5TL, kart:3,5 zarf ile)
  • sonra bir de iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum bir adet Scrikks dolmakalem aldım kendime :( pişman mıyım ? hayııır :) ya 45 ya 50TL civarı bişi verdim (üşeniyorum kalkıp fişe bakıp fiyat ile tekrardan yüzleşmeye)
işte can sıkıntısının bir insana bir pazar günü aldırdıkları.
şimdi writetomeoften'a sormam lazım, acaba bu kalem nasıl?
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...