29 Kasım 2012 Perşembe

akşamın en keyifli anları

günün en keyif aldığım anları tam da bu saatler... eve gelmeyi iple çekiyorum. gelir gelmez kaloriferimi yakıyorum ve laptop'umu masasına kurup L koltuğumu kuruluyorum...

takipçisi olduğum bloglara öncelikle google reader'dan bir göz atıyorum. yeni yayın sayısı fazla ise sevincim bir o kadar artıyor! yayınları blogun kendi sayfasından okumayı sevdiğim için eğer yayın ilgimi çekiyorsa hemen yeni sekmede açıp okumaya başlıyorum... kitap, film ve mekan önerileri en çok ilgimi çeken yayınlar oluyor. ve de değişik ve orijinal olan her ne varsa.

bu anlarda sıcak bir içeceğin bana eşlik etmesini seviyorum... kimi zaman sahlep, nescafe; kimi zaman ise bir bitki çayı. şu anda yabanmersinli lipton var bardağımda örneğin.

hayat bir şekilde herşeye rağmen güzel... buddha bar ile ayrı bir güzel :)


Bliss by Breathe on Grooveshark

2 yorum:

  1. Benim de en sevdiğim saatler akşam saatleri :)
    Eve gelip yayılıp dökülmek, koltuğa kurulup sıcacık çay-kahve eşliğinde kitap okumak, blogları dolaşmak, film izlemek gibisi var mı? :)
    Tadını çıkar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız olmadığımı biliyordum! yaşasın blog gezmek :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...