9 Haziran 2012 Cumartesi

bisiklet sevdası

bir bisiklet isteğidir önüne geçemiyorum. aramalar taramalar sonucu fiyat-ekipman kalitesi açısından aşağıdaki modelde karar kılmak üzereyim. aslında hiç de anlamıyorum bisikletlerden ama olur da biri çıkar bir yorum yazar, yol gösterir diyerekten paylaşayım dedim. işten eve yorgun geliyorum, market biraz uzakta gidecek halim olmuyor, belki bir bsikletim olsa yurtdışında yaptığım gibi sırt çantamı doldurup alışverişimi yapıveririm. ya da yakın sayılan yerlere gezmeye falan giderim. hatta bilek kırığımdan kaynaklı sorunlar azalınca belki bursa ve çevresini bile gezebilirim. bir sürü aktif bisiklet oluşumu var ama çoğu genelde genç ergenlerden oluşuyor, şöyle dişime göre bir grup bulsam yapışacağım ölümüne ama henüz bulamadım...
işte almayı düşündüğüm bisiklet:


Carraro 419 grunge - liste fiyatı: 668TL
teknik özellikleri için buradan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...