5 Şubat 2011 Cumartesi

okuma listesi

sağda solda kulağıma çalınan kitaplar hakkında küçük bir ön araştırma yaptıktan sonra kitapyurdu'nun sitesinde önce favorilerime ekliyorum, kitap alacağım zaman ise o anki haleti ruhiyeme göre aralarından beğendiklerimi seçip sipariş veriyorum. şahsen ben kitap tavsiyelerini sevinçle karşılarım. dediğim gibi bu kitapları henüz satın alacağım, hiçbirini okumadım ama yine de belki ilginizi çeker diye paylaşmak istedim. aralarından okuduklarınız varsa yorum bırakırsanız çok sevinirim. iyi haftasonları.
  
  
    42 Derin Düşünce & Hayat, Evren ve Diğer Her Şey Üzerine 9.83 TL   
    Aşk Üzerine    13.92 TL   
    Büyücü    32.00 TL   
    Çekirgeleri Dinlemek    16.00 TL   
    Depresyon Atlası    21.70 TL   
    Duvardaki Kapı    7.41 TL   
    Ermiş    5.46 TL   
    Firarperest    11.17 TL   
    Kürk Mantolu Madonna    7.48 TL   
    La & Sonsuzluk Hecesi    12.34 TL   
    Mutluluğun Mimarisi    14.74 TL   
    Ne Nedir    18.48 TL   
    Nesneler Sistemi    21.84 TL   
    Tüketim Toplumu    16.00 TL   
    Yaşam Kullanma Kılavuzu  21.13 TL

hamiş: bu yazı kitapyurdu sitesinin reklamını yapmak amacı ile yazılmamıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...