11 Aralık 2010 Cumartesi

kafa yormalar

yeme-içme: soğuk bir bira ya da sekt, Jack Daniel's-kola, yemek yapmak ve o yemekleri yemek, çikolata, tiramisu, karamelli herşey, sabah kahvesi (olmayınca arıza çıkarırım, bilimum zeytinyağlı yemekler

mütemadiyen: merak etmek, araştırmak, keşfetmek, şaşırmak, sürekli değişim, yeni arayışlar, boş kaldığım her Allah'ın saniyesi hayat ve kendim hakkında kafa yormak

vazgeçemeyeceklerim: kitaplarım, kalemlerim, lounge müzik, tiyatro, bisiklet, ailem ve dostlarım, hayvan ve doğa sevgim, fotoğraf çekmek, hayal kurmak, pilates, çok konuşmak (even if I try hard, I can not)

beni en mutlu edenler: ailem, arkadaşlarım, dostlar, dostlar, dostlar, dost meclisleri (especially with aslı, binnur, duygu, övgü, selin -cast in alphabetical order), kedim

hep benimle olmasını istediklerim: hayata karşı bir heyecan, anın tadını çıkarabilmek, seyahat edecek vesile, vakit ve para sahibi olmak, kurtlu kıç, huzur, kayıtsız şartsız mutlu olabilme yetisi, kendi kendini oyalayabilmek, hayallerimin peşinden gidecek tutku, değişime açık olma, kendi doğrularımı sorgulayacak objektiflik

hayallerim: Alaçatı'da yazlık alıp rüzgar sörfünü geliştirmek, her türlü doğa yürüyüşü ve kampçılık aktivitelerine katılmak, renkli insanlar tanımak (couchsurfing mesela), yeni hayat felsefeleri duymak, üç çocuk yapacak şartlara sahip olmak, ortamlarda aranan mubabbeti tatlı bir insan olmak

uzun vadeli korkularım: iç disiplinimin zayıflaması, dengeyi kuramamak, güzel günlere olan inancımı yitirmek, ben yanlarında değilken sevdiklerime kötü birşey olması, mutluluğu hiç bulamamak, bir daha hiç aşık olamamak, bir anda birine aşık olmak, hayat arkadaşını bulamamak,  mutsuz bir evlilik yapmak ve boşanmak, kendine vakit ayıramayacak derecede meşgul olmak, kafa dinleyememek, tatile gidememek, zevksiz ve asosyal biri haline gelmek, kendi isteklerimin değil de toplumun beklentilerinin esiri olmak, ortalama bir Türk insanı hayatı yaşamak, dostlarımı kırmak, kompleksli insanlarla çalışmak ya da bir sebepten muhatap olmak durumunda olmak, sevmediğim bir işi yapmak zorunda kalmak, sabahları mutsuz uyanmak, anlayışsız insanlarca çevrelenmiş olmak, kötümserlik tarafından ele geçirilmek, insanlara az yardım etmek, sevgimi gösterememek, sevdiklerimden uzak kalmak, sevdiklerimin bir sebepten mutsuz olması, listedeki en uzun maddenin korkularım olmaması

bugün de bunlar çıktı sepetten.


edit: bunları yazdıktan sonra listeye bir baktım ve tatmin olmadım açıkçası. bu kadar mıyım yani ben, beni mutlu eden şeyler iki satır mı olmalı? hayaller üç satır? büyümek kaynaklı bunlar hep. küçük çocuğa versek kağıt kalem, bir sayfa şey yazar en az, misketim, gofretim, bebeğim ... büyümeyelim ya, büyüdükçe hayal dünyamız küçülüyor çünkü galiba. çok üzülüyorum be blog. bundan sonra defterimi beni mutlu eden şeyleri not alayım da madem, bakıp bakıp sevineyim mutsuz olduğum anlarda. :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...