7 Ekim 2010 Perşembe

yaşarken yapmak istediklerim

Hayatın curcunası içinde kaybolup gitmekten korktuğum için bir defter aldığımdan burada bahsetmiştim. Her ne kadar defterde oldukça kişisel şeyler yer alsa da, içeriğinin bir kısmını burada paylaşmakta bir sakınca görmüyorum. Bilmiyorum bu size de oluyor mu, ama benim beynim alakasız bir anda, -bir şey okurken mesela, ya da bir fotoğrafa bakarken, boş boş otururken ya da- serbest çağrışım yoluyla bir anda bir fikir tükürüveriyor ve beni şaşırtıyor. Bu kimi zaman güzel bir plan, kimi zaman -bir kere bile olsa- yapmak istediğim, yapmazsam kendimi eksik hissedeceğim bir şey, kimi zamansa saçmasapan bir düşünce oluyor ama ben yine de unutmamak için hemen not ediyorum. Bence insanın aklına önce güzel fikir gelir, sonra bu fikir bir plana dönüşür, sonra da hayata geçirilir. İşte üzerinde yürüdüğüm bu yolda kaybolmamak için, ben de kendime küçük yol işaret levhaları koyuyorum böylece. Görselleştirmenin hayata katkısına olan inancım çok büyük. İşte gün içerisinde aklımdan geçenlerden bazıları:
  • tiyatroya daha sık git! (yurt dışında nasıl olacaksa)
  • daha güzel fotoğraflar çek, onları bastır, güzel albümlerde topla! 
  • gün doğarken kız kulesini fotoğrafla, o kadar güzel olsun ki iş yerindeki yabancı arkadaşlar hayran kalsın!(turizm katili :) ) 
  • bir adet Lonely Planet İstanbul edin.
  • bir sivil toplum kuruluşunda aktif olarak görev al! (en kötü ihtimalle emekli olunca)
  • en az bir adet festivale git (seneye wacken olabilir mi acaba?, "nasıl yatacağım böcek içinde çadırda?" sorunsalına çözüm getir. )
  • arabanı aldığın ilk gece içinde uyu ve ilk fırsatta arkadaşlarını doldurup Ege ve Akdeniz turuna çık! (yılların isteği)
  •  yine sevdiklerinle mavi tura çık!
Liste devam edecek....

P.S:  Üst taraftaki yağlı boya çalışma Susan Bee (b. 1952)'ye ait.
Tree of Lost Dreams, 2004
American
Oil and collage on linen
40 x 50 inches
Courtesy of Susan Bee


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...