31 Ekim 2010 Pazar

Mega Mindy-çocuk dizisi

Dün biri Belçikalı diğer Hollandalı iki arkadaşımla sohbet ederken, konu döndü dolaştı çocuk programlarına geldi. Belçikalı arkadaşım Hollandalı'ya "Mega Mindy"'yi biliyor musun diye sorunca, tabi ben Flemenk diyarlarına uzak bir bünye olduğumdan konuya Fransız kaldım. Sonra kendi aralarında programın ne kadar güzel olduğundan, aslında yetişkinlere yönelik de mesajlar içerdiğinden, bu yüzden ailecek izlenebilir oluşundan falan bahsettiklerinde, iyice meraklanıp bilgisayarın başına koştum. Ben  bir çizgifilmden bahsettiklerini sanmıştım ama meğersem etten kemikten insanlarla çevrilmiş bir çocuk dizisiymiş.
Belçika yapımı süper kahraman Mega Mindy (Free Souffriau canlandırıyor), süper kahraman olmadığı zamanlarda Mieke adında büyükanne ve büyükbabasıyla oturan ve polis memuru olarak çalışan bir kız. Tabii ki bir süperkahraman oluşunu sır olarak tutmaya çalışıyor ama bir gün işyerindeki arkadaşı Toby'e (Louis Talpe canlandırıyor) aşık olunca işler iyice karışıyor, çünkü Toby de Mega Mindy'ye aşık. Mieke ve çok da zeki olmayan patronu her bölümde farklı kötü adamlara karşı savaşıyorlar. Patron olayları çözmekte çaresiz kalınca Mieke, Mega Mandy olarak ortaya çıkıp olayları hallediveriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...